Tuesday 13 March 2012

Assalamualaikum ..

oke .. aku menulis dari ape yang aku rasa dan lihat ..
sakit hati ... mungkin tidak ..
terkilan .. itu ayat yang lebih sesuai aku coretkan ..
kenapa perlu belakangkan kawan sendiri demi kepentingan diri ...
tepuk dada tanya diri ...

dalam hidup aku ..
ye aku mengaku aku banyak kali buat salah ..
tetapi .. hormat tetap hormat ...
setua mana , semuda mana pon KAWAN ...
rasa hormat aku tetap ade ..

tetapi .. mungkin salah aku jugak ...
tak tahu dimana silap nya ...
kerana bukan aku sahaja yang melihat perubahannya ..
tetapi orang orang sekelilingnya ...

aku honestly boleh kate .. aku hati batu n seorang yang HEARTLESS
bila aku diperlakukan begitu ...
so , mintak maaf lah kalo perlakuan itu buat kuang senang ..
tapi , aku tidak mampu untuk menjadi orang lain ..
mungkin jadi profesional boleh ..
tengok keadaan ..

oke .. kepada awak tu ...
kat aku .. ko mungkin boleh buat macam ni ..
tapi , mungkin suatu hari nanti ALLAH akan bagi ujian like aku lalui sekarang ..
who's know .. ??
fikir baik baik sebelum bertindak ..
ALLAH bagi akai tok PIKIAQ ...

~ musahabah diri ~
kerana aku pon bukan baik mane pun ..



No comments:

Post a Comment